Hoby les v Španiji

20. junij 2016

20160610_134310Emuca – poslovni izlet Valencia – 2016

Prve dni poletja, ko se je dnevna temperatura povzpela vse do 38 stopinj, smo se trije predstavniki podjetja Hoby les (prodaja in nabava, marketing ter direktorica) udeležili poslovnega izleta v Valencii. Gostitelji so naši dolgoletni poslovni partnerji iz podjetja Emuca, ki so nas povabili v njihovo domačo okolje z namenom ogledati si njihovo podjetje, strategijo poslovanja, predstaviti tako stare, kot tudi nove izdelke, proizvodnjo ter izvozni sistem. Seveda pa ob poslovnem programu ni manjkalo tudi odlične hrane in lokalne pijače ter ogled tega čudovitega mesta – Valencia.

Ker pa vedno ne gre vse po planu, se tudi naša izkušnja ni tako začela. Prvi dan se je začel ob zelo zgodnji uri, ko smo se odpravili na letališče. Ob 9h zjutraj je odletelo prvo letalo iz Zagreba in naše misli so že bile v sončni Španiji. Kmalu pa nas je ob prvem prestopanju v Parizu pričakalo oblačno in megleno vreme. Kljub 5-urnemu postanku, so bile naše misli še vedno pozitivne… vsaj dokler nismo izvedeli, da bo letalo imelo še dodatno 2-urno zamudo. Ob 18.00 pa je letalo vendarle poletelo proti Valencii in ob pristanku, nas je že čakalo sončno vreme. Kljub navdušenju nad mestom, pa so bili vendarle najbolj zadovoljni naši želodčki, saj so nas organizatorji za dobrodošlico peljali na odlično večerjo. Omamen Tapas z omako, več vrst sira z domačo marmelado, steak ter riba in še in še… Tako smo več kot odlično zaključili prvi dan.

13418511_1100318043324903_2093028442020333849_okat

Naslednji dan se je začel na sedežu podjetja Emuca, kjer nam je direktor izvoza najprej predstavil podjetje, nato pa smo imeli ogled proizvodnje, skladišča ter salona. Najbolj nas je presenetila tehnologija, s katero opravljajo v skladišču. Ogromni stroji, ki kar sami zlagajo dolga vodila na police, tekoči trak čez celotno skladišče ter vsi ti laserji in skenerji, s katerimi spremljajo in nadzorujejo naročila… kaj vse nam današnja tehnologija omgoča. Po ogledu, so nas organizatorji peljali do znamenitega jezera – Lago de la Albufera, ki je znan po svoji čudoviti zeleni barvi. In ja, definitivno ni za kopanje! S čolnom smo si ga ogledali in ob tem pridobili kar nekaj zaloge vitamine D, skupaj z lepo rdečo barvo. Ob znameniti španski hiši, so nam postregli s kosilom, ki ni bilo nič kaj manj, kot pa vrhunsko. Kuhar je kar pred nami naredil »tapravo« paello. Za piko na i, pa smo se posladkali z mandljevim pudingom – slastno! Po prihodu nazaj, smo imeli čas za hiter »šoping«, nato pa smo se že odpravili v staro mestno jedro. Ko je sonce začelo zahajati, smo si ob dobri živi glasbi privoščili Sangrijo, ki je bila več kot odlična. To pa bi lahko rekli tudi za večerjo, ki je sledila.

Petek dopoldan je bil namenjen različnim predstavitvam na sedežu podjetja Emuca. Predstavili so nam različne produkte in znamke, med njimi tudi luči (osvetljavo) in vodila. Sledila pa je še praktična predstavitev v njihovem »show room-u«. Za zadnji skupni obrok, so nas organizatorji peljali na kosilo kar na plažo, kjer smo si lahko privoščili morske dobrote. Od morske solate, školjke v omaki, pa vse do morske paelle. Za nameček pa za sladico spili Marcelo, ki naj bi bila nekakšna cimetova alkoholna pijača, znana predvsem v Španiji. Tako smo lahko rekli, da smo na tem kratkem, a sladkem poslovnem obisku poskusili vso glavno lokalno hrano in pijačo. Kot se za zaključek spodobi, pa smo si ogledali še največjo znamenitost v Valenciji – mesto umetnosti in znanosti. Ta kompleks, ki je dolg kar 2 km, vsebuje vse od kina, planetarija, oceanografskega parka, opere, muzeja znanosti, urejenega sprehoda ter pokritega trga. Večer je hitro minil ob dobri družbi ostalih poslovnih partnerjev ter kolegov iz drugih podjetij in seveda ob tradicionalni Sangriji.

Zadnji dan smo se ob zajtrku še zadnjič poslovili ter odpravili na vsak svojo pot – domov.

Ob tem bi se še enkrat zahvalili vsem, ki so nam tako ali drugače omogočili, da je bilo naše srečanje prečudovito, polno lepih izkušenj, trenutkov, spominov in seveda dobre družbe! J