Franci Pliberšek je prejemnik Zlatega grba občine Vojnik. Čestitke našemu članu!
Franci Pliberšek direktor in lastnik podjetja MIK mednarodno trgovsko in proizvodno podjetje, d.o.o. je letošnji prejemnik Zlatega grba, najvišjega priznanja občine Vojnik. Prislužil si ga je za dosežke v gospodarstvu, na področju inovacij, razvoja lokalne skupnosti in dobrodelnosti.
Zlati grb Občine Vojnik: Franci Pliberšek in podjetje MIK
V četrtek, 3. oktobra 2024, je občina Vojnik podelila svoje najvišje priznanje, Zlati grb, podjetniku Franciju Pliberšku, direktorju in lastniku podjetja MIK. Ta ugledni častni znak se podeljuje posameznikom, ki s svojim delom in vizijo pomembno prispevajo k razvoju skupnosti.
Franci Pliberšek, član Območne obrtno-podjetniške zbornice Celje, je podjetje MIK ustanovil v garaži med študijem arhitekture. Danes je MIK eno najuspešnejših slovenskih podjetij za proizvodnjo oken, vrat in prezračevanja, ki zaposluje več kot 170 ljudi. Poleg tega se ukvarjajo tudi z gradnjo in prenovo stanovanj. Leta 2024 so zaključili gradnjo nadstandardnih stanovanj Vojniške terase, zasnovanih na trajnostni gradnji, in odprli Razvojni center MIK ter Inštitut dr. Petra Novaka, ki prinašata vrhunsko znanje in inovacije.
Franci Pliberšek ob prejemu Zlatega grba izpostavlja, da dosežkov ne bi mogel doseči brez skupnega truda: »Sam ne bi zmogel doseči vsega tega. To smo dosegli vsi skupaj – zaposleni in moja družina. Vsa področja mojega življenja in delovanja se neprestano prepletajo. Znanje in izkušnje iz posla prenašam v kulturo in šport ter naprej v lokalno skupnost in družbeno odgovornost, pa spet nazaj v podjetje in družino. Svoje izkušnje z veseljem delim z ostalimi, saj sem prepričan, da se lahko največ naučimo prav drug od drugega. Živim, delam in se odločam po načelu zdrave kmečke pameti.«
Njegova potovanja po svetu so močno vplivala na njegovo dojemanje in razumevanje različnih kultur, kar mu je omogočilo, da postane boljši človek in uspešnejši podjetnik.
Franci Pliberšek je prepoznan kot družbeno odgovoren podjetnik, predavatelj, vizionar in avtor, ki je za svoje inovativne dosežke prejel številne nagrade. Njegovo zavedanje socialne odgovornosti se odraža v projektih podjetja MIK, med katerimi izstopa MIKova karavana otroškega smeha, ki naslednje leto praznuje že 20. obletnico. S tem projektom vsako leto omogočijo morske počitnice za več kot 100 otrok iz socialno šibkejših družin, kar pomembno prispeva k izboljšanju njihovega vsakdana.
Od leta 2000 podjetje MIK aktivno podpira slovenski klubski šport, še posebej je prepoznano po svoji dolgoletni vlogi sponzorja Rokometnega kluba Celje Pivovarna Laško, ki je večkratni državni in evropski prvak. S tem Pliberšek in MIK ne le finančno podpirata razvoj športa, temveč tudi širita vrednote timskega dela, vztrajnosti in športnega duha, ki so ključne tako v športu kot v podjetništvu.
Franci Pliberšek se vedno sooča z novimi izzivi z neustrašno energijo in pozitivno vizijo. Lani je na njegovo pobudo skupina planincev iz podjetja MIK osvojila vrhove Himalaje, kar je bilo simbol notranje rasti in moči. S tem podvigom so želeli okrepiti duha, povezati ekipo ter poudariti pomen zdravega načina življenja, vztrajnosti in sodelovanja. To odraža Pliberškov pristop k življenju – vedno stremeti k visokim ciljem in premagovati ovire.
Najnovejši dosežek podjetja MIK je inovativna polnilnica izvirske vode v Zdravilnem gaju Tunjice, ki je postala prva polnilnica na svetu brez mikroplastike. Ta napredni projekt združuje vrhunske tehnologije podjetja MIK in je pomemben mejnik v boju proti globalnemu onesnaževanju s plastiko. S tem prispeva k ohranjanju čistega okolja in zdravju ljudi, hkrati pa postavlja nove standarde trajnostne naravnanosti v industriji, ki se spopada z enim največjih okoljskih izzivov današnjega časa.
Avtor fotografij je Matjaž Jambriško.
Tekst: mag. Tatjana Štinek, samostojna svetovalka OOZ Celje