OSNOVE MARKETINGA IN CILJNI KUPCI
Vabimo Vas na
brezplačno spletno podjetniško delavnico z naslovom
OSNOVE MARKETINGA IN CILJNI KUPCI
v sredo, 16.11.2022, od 8.30 – 10.00 ure
Delavnica je namenjena podjetnikom in tudi ostalim zainteresiranim udeležencem, ki si želijo bolje spoznati, kako nastopiti na trgu in pridobiti kupce. Na predavanju bomo:
- opredelili kaj je marketing
- spoznali model oblikovanja izdelkov in/ali storitev
- se pogovorili, kako razumeti kupce
- se naučili razvrstiti kupce v skupine (ciljne skupine)
- si med seboj izmenjali izkušnje in preverili, kateri pristopi delujejo tudi v praksi
Izvajalec: Dr. Gregor Jagodič izhaja iz obrtniške družine in ima več kot 20 let izkušenj s področja podjetništva, marketinga, prodajnih veščin, oblikovanja in usposabljanja prodajnih timov ter coachinga vodij. Treninge iz omenjenih področij izvaja tako za manjša podjetja, kot multinacionalke na področju držav celotne bivše Jugoslavije. Je docent na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije iz Celja, kjer predava Podjetništvo, Marketing, Inovativnost v podjetništvu, ter je skrbnik sodelovanja in povezovanja fakultete z okoljem in podjetji. Usmerjen je v praktične pristope in išče priložnosti, kako bi lahko pomagal pri uresničitvi idej posameznikov.
Delavnica v trajanju 2 šolskih ur je za vse udeležence brezplačna. Število udeležencev je omejeno.
POMEMBNO:
– zaradi lažjega dela priporočamo uporabo osebnega računalnika z dostopom do spleta ter možnostmi interakcije (kamera, mikrofon)
– vsa nadaljnja navodila glede dostopa oz. povezavo do spletne delavnice boste prejeli na elektronski naslov, ki ga boste navedli pri prijavi. Delavnici se pridružite 10 minut pred pričetkom.
Prijave zbiramo do torka, 15.11.2022, preko spletne povezave:
https://forms.gle/VbNs4ZiRPiUaowPb7.
Vljudno vabljeni!